16. 4. 2013.

Krofne,krofne, krofnice

Evo jednostavnog recepta za krofne koji godinama koristim.Ne ide mnogo , brzo bude gotovo,a izdasno je, sto je meni najbitnije, jer moja tri momka su veliki sladokusci i to u svakom smislu te reci.Posto im skoro svakog dana mesim nesto za uzinu da ponesu u skoli , one mi bas dobro dodju ,jer ima i za kod kuce da se slade dva dana i za poneti.


Potrebnno je:
1/2 l mleka
parce kvasac (mada ja koristim suvi kvasac "C" tako da celu kesicu stavim)
malo soli
malo secera

2 jaja i 2 zumanca
kora jednog limuna i sok od tog limuna
1 casa ulja (casa za vodu od dva deci ne skroz puna)
brasno po potrebi
secer u prahu za posipanje


U mleku sipati suvi kvasac , malo soli, malo secera , promesati i ostaviti da kvasac nadodje.
Kada stigne kvasac ubaciti 2 jaja i 2 zumanceta,koru limuna i sok limuna,ulje, promesati pa dodavati brasno i mesati varjacom.Kada testo pocne da se odvaja od vangle treba ga prebaciti na radnoj povrsini i tamo jos mesiti rukama da bude malo cvrsce od  prethodnog stanja ,posuti povrsinu brasnom i razviti koru na pola centimetra.Vaditi casom zeljenu velicinu i stavljati u ulju da se prze.Onu rupicu u sredini ja vadim onim delom od sprica za tortu , ima nekoliko razlicitih dodataka za ukrasavanje pa izmedju ostalog i taj jedan jednostavan samo ima krug,tako da mi brze ide umesto prstom, mada moze i tako naravno.


3 коментара :

  1. Krofnice su prelepe, postupak lepo objasnjen da mozemo i mi anti domacice da spremimo. S nestrpljenjem ocekujm sledeci :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam inace anti domacica koja pokusava da predje na drugu stranu, u domacice .
    Nadam se da si ih pravila ili bar neko ko procita u prolazu moj blog.

    ОдговориИзбриши
  3. Ah da i hvala na poseti i sto ti se krofnice dopale!

    ОдговориИзбриши