6. 12. 2016.

Pileća džigerica u rerni

    Pileća džigerica u rerni

 Što se tiče pileće džigerice nju uvek pržim u ulju, poklopljenu. Međutim i pored poklopca na šerpi ,ona mi isprska sve živo ,čak imam jednu fleku na plafonu od baš te džigerice.Da , da ,dok sam podigla poklopac da ih okrenem na drugu stranu,već je stiglo toliko da isprska .Tako da mi je palo na pamet da je ubacim u dublju šerpu ,đuveč, i zapečem u rerni, pa može da prska do sutra.

dzigerica iz rerne pileća

Mogu vam reći ispala je još ukusnija i sočnija nego kao pržena.

Potrebno vam je:
  • 1kg pileće džigerice
  • 2 glavice crnog luka
  • 2 šargarepe
  • malo ulja
  • kašičica aleve paprike
  • so
  • biber                  
Crni luka naseckajte ,šargarepu izrendišite,brže je ,a dno šerpe podmažite sa malo ulja .Pa preko ulja ubacite polovinu seckanog crnog luka i rendisane šargarepe,pa nabacate džigerice preko toga, pa sa ostalim crnim lukom i šargarepom prekrijete džigericu, pobiberite i popspite alevom paprikom.So sam ubacila pri kraju pečenja.
Poklopiti i ubaciti u rerni na pečenje, samo da naglasim, rernu sam uključila tog momenta kada sam ubacila u istu.Posle dvadesetak minuta sam otklopila i  posolila i vratila u rerni na još desetak minuta.
I to bi bilo to.

pileća dzigerica iz rerne




Ispala je sočna,ukusna a onaj sos od luka i šargarepe da se ubiješ od mackanja.




Нема коментара:

Постави коментар