7. 5. 2013.

Napravi sam ukrasne saksije

Resih da malo nabacam sarenilo na mojoj terasi posle onog tmurnog vremena, kako bi je ozivela .
Posto sam razmisljala sta i kako jer mi je terasa mala pa ne mogu bas mnogo da se razmecem velikim saksijama , dosla sam na ideju da iskoristim limenke koje imam godinama u podrumu.
Elem, limenke su od bejbi laka,znaci nisu nesto mnogo velike,ali su ipak solidne jer imaju dubinu.
Limenke izgledaju ovako:


Zatim im skinem ovaj omot  i izgledaju ovako:



Sto ne izgleda nimalo lose, pa ko voli moze da ih ostavi takve kakve su, ali ja posto sam htela sarenilo kupila sam lak sprejeve u zelenoj, roze i zutoj boji.


sprejevi

Pre farbanja sam ih malo ismirglala sa onom najfinijom smirglom, ali stvarno malo koliko da nisu skroz glatke.
 Ofarbala ih ,ostavila da se suse i zatim na svakoj probusila na dnu rupu .
Zatim sam odredila 7 limenki da mi budu visece, pa kupila zicu ,posto jelte nisam imala u kuci ni parcence, i probusila sa strane po jednu rupu pri vrhu limenke , protela zicu i to je ispalo ovako.

 
roze limenka


A ostale  nisam vesala vec normalno stoje kod mene na klimi , koristim svaki slobodan prostor za saksice  sta cu.Ovako:

limenke


saksije ukrasne


A neke sam spustila dole i posadila ceri pradajz .



paradajz cherry


paradajz cherry

 Eto ja se nadam da sam bar nekom dala ideju da napravi jos bolje i interesantnije saksice za cvece.
Bice ubrzo jos jedne ideje , sta se jos moze uraditi sa ovim limenkama , inace ideja  koju cu  nesto kasnije predstaviti nije moja, evo priznajem javno, vec moje rodjene sestre Mirjane Petrovic koja je poput mene ,dosta kreativna.







Нема коментара:

Постави коментар