12. 6. 2013.

Napravi sam svecnjake za balkon ili terasu

Od onih istih limenki od bejbi laka napravih svecnjake , kao sto sam vam najavila i rekla da je ideja moje sestre.


Limenke sam izbusila ekserom. busilicom sam probala ali lim je mekan te ih krivi mnogo, znaci potrebno vam je neki stari ekser i cekic.Sami proizvoljno napravite rupe.Ja sam donji deo preskocila da se ne bi svecice gasile od vetra, jer mi je terasa izbacena tako da uvek na njoj pirka vetric cak i kad je toplo.I dno sam probusila kao za saksije jer mi je terasa otkrivena pa da se ne bi skupljala voda od kise, inace kome nije to ne mora da radi.Vezala zicom oko limenke spojila krajeve zice, uvila ih i savila na dole kako bi se na to drzale na ogradi.


Inace ko ima pokrivenu terasu moze cak i da ih zakaci da vise smatram da bi jos lepse bilo i ne samo tri vec vise komada bilo bi pun pogodak.Ali ja nemam uslova za to pa sam shodno mojim uslovima tako i prilagodila.
Evo slike, mada nazalost nisu ispale bas najsjajnije .


Нема коментара:

Постави коментар