9. 2. 2014.

Kisela čorbica

corbica koja osvezava

Ovaj recpt sam dobila od moje koleginice , prijateljice Marine iliti kako joj iz milošta uglavnom svi tepamo Veštice.Jedna veoma pozitivna osoba koja je uvek, ali uvek spremna da mi izađe u susret kada mi nešto nije jasno oko jela, kolača i torti.Uvek spremna da sasluša i da pravi savet.Hvala Veco!
corba sa pavlakom


Još jedna u nizu šorbica koju moji vole i koju sam pravila isključivo na njihov zahtev.

Potrebno je:
  • 2 manja pileća bataka ili neko pače piletine , to možete po vašoj želji
  • 4 šargarepe
  • 1 polovina celera
  • komad -dva   paškanata
  • komad- dva koren peršuna
  • 1 kocka goveđe supe
  • biber
  • so 
  • 1 čaša kiselog mleka ili pavlake
  • 3 jaja
  • 1 puna kašika majoneza
  • 2 kašike brašna
  • malo ulja
Svo to povrće iseckajte  i stavite u šerpi sa vodom oko 2 l, ubacite meso tako u komadu neka bude, dodajte kocku supe , biber, so. Poklopite i ostavite da se kuva. Kada se sve to skuva u posebnom manjem sudu napravite zapršku belu, znači samo brašno da onako malo porumeni, ne ni mnogo.Zapržite i ostavite da udari koji ključ a za to vreme izvadite komade mesa pa ih odvojite od kostiju i viljuškom meso usitnite , pa ga zatim vratite u čorbu. E sada čorbu možete i izmiksirati štapnim mikeserom pa da bude krem čorba, ja nisam, volim onaj kontrast boje šargarepe koja je izrazito narandžasta a čorbica nežno žuta.
Čorbicu sklonite sa vatre i dok se hladi u činiju dublju izmutite tri jaja, pa ubacite pavlaku ili kiselo mleko i kašiku punu majoneza i dobro izmešate sve to.Kada čorbica ne bude vrela, ali i dalje topla sipate sve to uz mešanje.
corbica sa pavlakom i majonezom



E onda se možete poslužiti , čorbica je fina, kremasta i ujedno blago kiselkasta što joj daje osvežavajuću notu.

Нема коментара:

Постави коментар