26. 4. 2014.

Uskršnja dekoracija



Ja sam od onih koji pre vole da naprave nešto nego da kupe.Ne znam zašto, ali uvek mi je to napravljeno mnogooo draže od gotovog.Prosto uživam u tome dok pravim, opušta me i kada ga postavim na željeno mesto i svaki put prođem pored te stvari ja se iznova i iznova divim.I ako nije uvek spektakularno, ali meni zrači nekom toplinom.
Tako sam za ovaj Uskrs rešila da ofarbam pletenu korpu koju imam već godinama , rekoh da je osvežim a ujedno ubacim promene za praznik.Ugrabila sam jedva vremena ali sam čvrsto rešila, i uspela.
Korpa je od pletenog pruća .Postaviću sliku druge korpe, jer sam tu prvu prvo ofarbala a onda slikala,žurba i moja zaboravnost, ali su one od istog pruća pletene, jedino što su drugačijeg oblika i rada.
Ofarbala sam je u beloj boji, da bude onako rustična.Za farbanje sam uzela tutkalo (lepak za drvo) i belu tempernu boju.
I ispala je ovako.
A onda sam zaronila u podrumu i pronašla teglice manje od onih standarnih  izabrala 6 komada i na njima vezala satenske trake i popunila cvećem.
To izgleda ovako:
I ovako

Pošto nisam našla satenske trake sa tačkicama, a tako sam zamislila da mora da bude, ja sam uzela belu voštanu boju i istopila je u zapušaču od piva , pa sam sa onim štapićem za roštilj umakala u otopljenu boju, pa na traci.To sam pročitala u novinu gde su dali kao predlog za tačaknje jaja što sam između ostalog i to uradila.

U dečijoj sobi sam od kartona isekla zeke obojila isto tempernim bojama i okačila na zavesi.
Malo kasnim sa ovim predlogom, ali eto već za sledeću godinu vama ideje .Možete i sami još što -šta dodati, mašta samo neka radi svoje i vredne ruke čuda stvore.


Нема коментара:

Постави коментар