27. 1. 2014.

Čorbica od povrća

Pošto  moji momci danas izašli van, da napokon dodirnu i osete sneg u svojim rukama, reših da im skuvam čorbicu koja će ih okrepiti i ugrejati kada dodju kući.Izvukla sam svo povrće koje sam imala kući i bacila se na seckanje.

Potrebno je:
3-4 šargarepe
1 crni luka
3-4 čena belog luka
jedna vezica mladog crnog luka
3-4 velika krompira (ili 6-7 manjih)
jedna polovina paškanata (toliko sam imala)
jedna banana papričica kisela
jedna suva papričica
kocka goveđe supe
aleva paprika
ulje
so
biber
1 jaje

U šerpi naliti 1,5 l vode u njoj ubacati jedno po jedno povrće kako koje očistimo i iseckamo.Redosled je nebitan jer sve ide zajedno na kuvanje.Zatim dodati goveđu supenu kocku, biber i so.Poklopiti i ostaviti da se kuva.Kada bude gotovo napraviti zapršku onu klasičnu , ulje, brašno i na kraju aleva paprika.Kada proključa ubaciti jaje.Ja sam posebno razmutila belanac od žumanac, jer sam htela da se belanac vidi i bude onako na krupnije komade, pa sam ubacila žumanac i njega umutila odmah u čorbi.
Još i ovo da dodam papričice koje sam pomenula posebno one banan su neljute, a onu suvu nisam seckala već sa drškom sam je ubacila i čorbica nije bila ljuta,čak i ako neko ne voli ljuto može je jesti.
Pošto sam umesila i dva hleba za danas,  maleni moji  su se  baš lepo najeli i okrepili.


Na slikama sam dodala i hleb, prosto nisam mogla da odolim, još topao i mekan mmmmm.




Нема коментара:

Постави коментар