20. 1. 2014.

Salata od cvekle sa crvenim i belim lukom

cvekla salata

Posle nekog vremena reših da napravim salatu od cvekle, zadnjih par puta smo kupovali onu u tegle, ali nije nam to to.Odjednom blokada u glavi i ne mogu da setim šta sve ide u njoj,  mislim znam za sirće ,ulje so, biber ali nikako da se setim ide li crni luka ili beli.Zato rešim da je napravim ovako i ako se svima nama dopadne, mislim na ukućane moje drage, zapisaću je i tako je neću zaboraviti.Pošto je prošla kontrolu ukućana u pozitivnom smislu biva zapisana.

Potrebno je:

  •  1kg sitnije cvekle
  • malo ulja
  • malo vinskog sirćeta
  • glavica srednja ili veća crvenog luka
  • i dva čena veća belog luka
  • vezica peršuna
  • so
  • biber


Ja sam u al. foliji stavila cveklu, tačnije u dve ,rasporedila podjednako, uvila ih dobro i stavila na rešetku od šporeta i pekla u rerni. S vremena na vreme sam otvarala i nozem bola kako bi videla da li je gotova, a sada vreme za koje se ispekla ne znam, čitala sam knjigu pa je meni to brzo prošlo, imajte u vidu da je knjiga  bila veoma zanimljiva s toga i vreme leti. Kada se ispekla otvorila sam folije da se malo prohladi i zatim oljuštila nožem.Inače veoma malo otpada ima kada se peče.Posle ljuštenja sam je isekla na kolutove i stavila u činiju dublju  i odmah prelila sirćetom i uljem, solju i biberom,zatim sam  iseckala  peršun, celu vezicu sitno , a potom  crveni i beli luka i sve izmešala dobro.  Verujte, nama je najslađe da je jedemo dok je topla jer tada svi začini u njoj dođu naglašeni i prosto prijaju nepcima I.dok je jedeš najslađe je ona kombinacija hrskavost luka i mekoća cvekle mmmmm
Prijatno!
E  sada ja vam dugujem jedno veliko izvinjenje jer slike nema, pojela se dok da je uslikam.Ali pošto sada imam sve zapisano nadam se da ću je uskoro opet praviti i onda postaviti sliku.
Evo i slike.
salata sa cveklom crnim luko, i belim lukom
 

Нема коментара:

Постави коментар