14. 12. 2016.

Brz i jeftin kolač

Brz i jeftin kolač

sočni brzi kolači

    Evo jednog brzog i jeftinog kolača koji bude očas spremljen sa namirnicama koje uglavnom uvek imate u kući.
Ja sam ga na netu našla tragajući za nešto tako i pravila dva puta za redom.

sočni brzi kolač

 
Potrebno je:
  • 1 čaša od 2dl mleka
  • 1 čaša šećera
  • 1 čaša ulja
  • 4 kašike kakaa, ali ne pune više samo na vrhu
Tu smesu umutite mikserom i zatim podelite je na pola.A ja to presipem u onoj merici i tako podelim na podjednake časti,jer mi odoka baš nekad ne ide.
Pošto jedna polovina te smese ide na pečenje,u njoj dodamo još nešto malo,nije opasno:
  • 2 jaja
  • 1 čaša brašna 
  • 1 kesica praška za pecivo
  • 1 vanilin šećer, a može i dva ,od viška glava ne boli
Sve to izbacimo na podmazan pleh i brašnom posut,naravno, to već znate i bacite na pečenje.E ovako,čim se ispeče , izvadite pleh iz rerne ,isečete ga na kocke, da tu tako u plehu i prelijete tom polovinom koja se nije pekla, već ostala živa. Malo odstoji i bacajte se na kolače,budu sočni ,ukusni i moram da vam priznam mnooogo brzo nestanu.Oba puta je bilo tako kada sam ih pravila, čak sam drugi put duplu smesu, ali ne vredi ,pojedu ih brzinom svetlosti.


Нема коментара:

Постави коментар