24. 12. 2016.

Piroške sa sirom

Recept za piroške sa sirom 


piroske sa sirom nalencetovo cose


Ovaj recept za piroške sa sirom sam našla na coolinariki  i mogu vam reći da je fa-nta-sti-ča-n. Testo je kao duša ,ma savršeno evo i link . Ako verujete jedva sam odvojila celih šest komada da vam slikam, otišle su za tren oka. I za ove šest je blo povuci potegni ali preživele su pa bacimo se onda na posao.
Potrebno je:

nalencetovo cose piroske sa sirom

  • 1kg brašna
  • 300 ml gustog jogurta (sada ima onaj Imlekov baš gusti piše na njemu)
  • 50 ml ulja
  • 350 ml mlakog mleka
  • 2 cela jaja plus 1žumanac
  • 40 gr svežeg kvasca (mada sam ja celu kocku, ona je 50 gr)
  • 2 supene kašike šećera
  • 1 supena ravna kašika soli 
Za nadev:
  • 300 gr sira
  • 1 belanac koji je taman ostao od onog žumanca što ide u testu
U mlakom mleku razmutimo kvasac , so i šećer. Ja sam to ostavila malo da odstoji da kvasac fermentiše, nakon toga ubacila ga u brašno i dodala sve ostalo gore navedeno i zamesila testo. Ostavila da odstoji pored šporeta na toplom, i ako  u receptu piše u frižideru, ja sam ovako. Posle nekih sat vremena razmesila sam testo i podelila na dva dela.
Prvo sam jedan deo razvukla na radnoj površini debljine pola centimetra, iako  u originalnom receptu piše 1cm, ali testo brzo narasta ne mora deblje. Isekla koru prvo na trake zatim na pravougaonike. U jednoj posudi sam razmutila belanac i ubacila sira izmešala.
Na te pravougaonike sam nanosila sira kašičicom. Zatim ih zarolala tj. uvila i sad krajeve sam namazala vodom kako bi se zalepili, međutim mora prstima da se stisnu krajevi kako se prilikom prženja ne bi otvoril.


To vam naglašavam jer meni prve četiri jesu se otvorile, zato sam vam ubacila sliku da bi vam bilo jasnije o čemu pričam. To sam sve isto uradila i sa drugim delom testa.
U dubljem  sudu nalijete ulja i u vrelom ulju ih pržite, i okrećete na drugu stranu. Za jedno 3-4 minuta budu gotove. Ja moje nisam stigla da stavim na ubrusu da upije višak masnoće, jer su brzo nestale. Možete ih služiti uz kiselo mleko, kajmak, pavlaku, jogurt, a moežete i kao moji ukućani samo njih smazati bez ikakvih dodataka.

nalencetovo cose



Нема коментара:

Постави коментар