26. 1. 2017.

Sendviči sa zlatnom koricom



            Sendviči sa zlatnom koricom  koja nežno hrska u ustima

hrskavi sendvici

 
       Znam,  znam,  sada  mislite kome treba recept za sendvič, ali za ovaj,  možda ne recept,  jer verujem da ste negde već videli ali se nikako niste usudili da ga i napravite .  Ovo sam pokupila na Travel kanalu, čini mi se,  kada su prikazivali negde brzu hranu koja je mmmnjami . I zaista je tako, stvarno su izuzetni,  blago, nežno hrskavi, ali ne kao tost,  već sasvim drugaćije . Ali tajna je u puteru ili margarinu, ko šta ima u frižideru .
  Za nadev ili ti njihovo punjenje,  samo zavisi od vas i vašeg ukusa . Ja ću  navesti šta sam ja stavila . I opet da naglasim da ja spremam za više osoba , vi sve to podesite za vas .

Potrebno vam je;

  • 1 hleb isečen na kriške (može onaj tost a može i onaj drugi koji je baš kao vekna hleba samo je narezan)
  • pola margarina ili putera ili maslaca
Za nadev;

  • 250 gr pečenice (ko šta voli , tanko nasečenu )
  • 250 gr kačkavalja koji je za picu tanko nasečen
  • može ajvara ili kečapa
  • senfa (opet vaš izbor)
  • malo kiselih ljutih papričica narezanih
  • može i kisleih krastavčića  

sendvici sa razlicitim nadevom

Kada smestite nadev,  znači pečenicu  par listova naseckanu,  kačkavalj dva lista,  ajvar namažete na jednu unutrašnju stranu kriške,  senf,  takođe,  papričice, ko voli ljuto .
  • kocka margarina ili maslaca
Krećemo sa pravljenjem predivne korice . 
U ravnom tiganju ubacite kocku margarina, 1cm sa 1 cm otprilike,  i odmah za njom sendvič . Ako vam se ringla podešava  od 1 do 3,  vi je uključite na 2,5,  znači ne baš na totalno najjače već za nijansu slabije od toga . Tiganj mrdajte tako da se margarin koji se topi zavuče ravnomerno ispod cele kriške hleba,  a ne samo na ivicama .  Naginjite čas na jednu čas na drugu stranu tiganj  .  Na tome treba da obratite pažnju . Proveravajte i više puta dok uđete u štos koliko vam vremenski treba,  da dobije zlatnobraon boju,  a ne da vam pregori . Kada je prva strana gotova odmah okrenete isto tako i drugu  stranu sendviča i sa njom isto postupite . To sve traje par minuta, ali ja sam vam , nadam se , objasnila postupak u sitna crevca,  kako negde ne bi ste pogrešili . Kada je gotov izvadite ga iz tiganja,  presečete po dijagonali i servirate .

sendvic na brzinu

Нема коментара:

Постави коментар