6. 1. 2017.

Čokoladni kolač sa rozen koricama

  Čokoladni kolač sa rozen koricama


rozen korice



Pošto sam tražila neki brzi kolač a da je filast, naleteh na više (čitaj, mnooogo) recepata sa rozen koricama. Pošto ne treba ništa da se peče, meni veliko olakšanje, reših jedan recept da probam, uz male izmene, naravno. Pa krenimo redom.
Potrebno vam je:

kolač sa rozen koricama

  • pakovanje rozen korica
  • 4 komada pudinga od vanile (ja uvek koristim "C")
  • 1 l  mleka
  • 12 kašika šećera
  • 200 gr čokolade
  • 250 gr margarina
  • 150 gr  piše lešnika ali u nedostatku istih ja sam stavila mlevene orahe
  • još 100 gr čokolade za preko kolača 
  • malo ulja

čokoladni brzi kolac

Malo mleka odvojite da u njemu razmutite puding i šećer, a ostalo stavite da krene da vri. Dobro razmutite prah pudinga sa šećerom i mlekom da nema grudvica i kad krene mleko da vri polako ulijte tu smesu mešajući i smanjite vatru.
Kada se skuva puding sklonite sa vatre i u tako topao i vruć ubacite 200 gr čokolade da se rastopi i  mešate. Kada se ona rastopi ubacite margarin i njega rastopite pa zatim orahe u mom slučaju, u vašem mogu i lešnici. Ostavite fil da se ohladi. Kada se ohladio propustite ga kroz mikser da se sve to lepo sjedini.
Zatim filujete korice. E sad možete na svaku koricu da stavite po 5-6 kašika punih fila. To vam naglašavam jer u tom receptu nije pisalo nšta koliko, pa su meni prve korce bile tanje a onda kad ukapirah da će biti fila napravila sam deblje. Fil mi je na kraju i pretekao a deca bila sva srećna jer su ga pokusali, naravno. Što znači da bi mi kolač bio još višlji i filastiji. Da ne biste ponovili moju grešku , eto da znate.
Kada završite sa filovanjem, stavite ga da se stegne i nečim ga pritisnete odozgo.
Posle rastopite onih 100 gr čokolade sa malo ulja, ja dodala i malo mleka i malo je prohladite i premažete zadnju koru odozgo koju naravno niste nafilovali.

Нема коментара:

Постави коментар